מסמך עקרונות (Term Sheet)
הסכם לא מחייב המתאר את ההיבטים העיקריים של ההשקעה שתבוצע בחברה. מסמך העקרונות מגדיר את הבסיס ליצירת מסמכים משפטיים מפורטים.
מנהל חשבונות (Bookkeeper)
מישהו המנהל את ספרי החברה, כולל חייבים, זכאים, תזרים מזומנים, חישוב תשלומי מס הכנסה ומע”מ, התאמות בנק, ויצירת דו”חות כגון ספר ראשי חודשי, דו”ח רווח והפסד, הצהרות מע”מ.
מענקים עסקיים (Business Grants)
אלו הן הלוואות או תשלומים הניתנים מהממשלה לחברות קטנות כדי לסייע להקמתן. חלק מהמענקים מתקבלים ממשרדים ממשלתיים, כגון משרד הכלכלה והתעשייה או מגופים ממשלתיים אחרים, כגון משרד המדען הראשי, עוד.
מועצה מייעצת (Advisory Board)
קבוצה של יועצים חיצוניים לפורטפוליו של החברה. המועצה מהווה גורם פחות רשמי ממועצת המנהלים.